Splošni pogoji poslovanja

1. NAROČILO

Po oddaji naročila prejmete potrdilo o vašem naročilu v vaš elektronski poštni predal. V potrdilu so poleg vseh zakonsko zahtevanih podatkov o samem naročilu priloženi tudi splošni pogoji poslovanja na trajnem mediju, ki predstavljajo sklenjeno pogodbo med kupcem in prodajalcem. Morebitne preklice naročil lahko sporočite na elektronski naslov info@zoebe.si do trenutka odpošiljanja blaga. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem nepreklicno sklenjena. Kupec ima po tem roku pravico vrniti blago v skladu s 4. točko teh splošnih pogojev. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini sklenjena v trenutku, ko prodajalec kupcu pošlje elektronsko sporočilo "Potrdilo o naročilu in odpremi blaga". Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče. Kupoprodajna pogodba (t.j. elektronsko sporočilo "Potrdilo o naročilu in odpremi blaga") je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

2. CENE IN NAČINI PLAČILA

Vse cene navedene na spletni strani so končne cene in so v njej že zajeti vsi prispevki in davki. Na strani je navedena cena vseh izdelkov brez DDV. Redna cena, včasih tudi kot prečrtana cena na strani, velja za naročila v naši poslovalnici, brez uporabe spletne košarice in brez zaupanja svojih podatkov. Akcijska ali promocijska cena, ki je običajno nižja od redne cene, velja za naročila preko spleta, elektronske pošte ali telefona. Kljub velikim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. Popusti, promocijske kode itd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata. Ugodne ponudbe, razprodaje, akcije veljajo do prodaje zadnjega izdelka oziroma do navedenega roka. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je sklenjena v trenutku, ko prodajalec potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in ostali pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalec kot za kupca. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cene! V tem primeru je kupec o tem pisno ali ustno obveščen in mu je ponujena možnost odstopa od pogodbe.

Načini plačila:

- PO POVZETJU: plačilo opravite z gotovino ob dostavi paketa na vaš naslov. Pri plačilu nimate nobenih dodatnih stroškov, saj jih krijemo mi.

Prodajalec izda račun na trajnem nosilcu podatkov. Pri opisih izdelkov lahko pride do napak. Pridržujemo si pravico do spremembe cene izdelkov brez predhodne najave. V primeru neplačila blaga se kupec strinja, da mu lahko prodajalec poleg opomina pošlje še izpis "Stanja dobroimetja in odprtih terjatev", kjer je razvidno tudi morebitni znesek odprtih terjatev ter v pomoč tudi nov UPN plačilni nalog.

- PO PREDRAČUNU: po oddanem naročilu vam bomo poslali predračun za plačilo naročila

Kode za popust:

Večkrat bomo strankam omogočili popuste na določene artikle ali na vse artikle v trgovini. Popust bo jasno označen in posredovan z določeno kodo za popust. Popusti se ne seštevajo, kodo pa je možno uporabiti ob vsakem ponovnem naročilu, v kolikor je koda še veljavna. Kodo za popust vpišete v košarici pri postopku nakupa. Takoj, ko kodo potrdite se cena zmanjša za določen procent popusta. Kodo za popust lahko objavimo na spletni strani ali pošljemo stranki kot promocijski material preko emaila, oziroma fizično s paketom z kupljenim blagom.

3. DOSTAVA BLAGA

Pakete dostavljamo z GLS dostavno službo. Strošek dostave je enoten in znaša 3,90€. Za vsa oddana naročilo grejo artikli v šivanje izključno po oddanem naročilu v spletni trgovini. Fizične zaloge za artikle v spletni trgovini ne držimo. Običajni dobavni rok za oddano naročilo je 3-7 dni. Izjemoma je rok dobave lahko tudi daljši o čemer vas bomo obvestili na email ali telefonsko številko. Po oddaji naročila vas bomo tudi obvestili o predvidenem dnevu dostave. Na dan pošiljanja pa boste tudi obveščeni in naslednji dan bo paket že pri vas, oziroma najkasneje v roku 2 dni. Dostavo paketa lahko naročite tudi na vaše delovno mesto ali kateri drug naslov na katerem boste paket lahko prevzeli v dopoldanskem času.

Če v trenutku oddaje naročila blaga za izdelavo naročenih artiklov ni na zalogi, vam bomo to takoj sporočili, oziroma najkasneje v roku 2 dni po oddaji naročila. V primeru da je blago še možno dobaviti, vam bomo sporočili tudi možen rok dobave.
Pridržujemo si pravico do spremembe pogodbenega partnerja za dostavo pošiljk.

4. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

Menjava ali vračilo artikla je hitra in enostavna. V primeru menjave nimate nobenih dodatnih stroškov, menjavo pa opravite kar doma na vašem naslovu ob prevzemu novega paketa. V primeru vračila brez menjave, pa nam morate paket poslati nazaj s pošto na naslov (ZOEBE, izdelava unikatnih oblačil, Barbara Lavrič s.p., Vikrče 35E, 1211 Lj-Šmartno).

Menjava ali vračilo je možno v roku 14 dni od prejema naročenega artikla.

O nameravanem odstopu od nakupa mora kupec pisno obvestiti prodajalca, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na elektronski poštni naslov info@zoebe.si z izpolnjenim obrazcem Odstop od pogodbe, ki se nahaja na tej povezavi: 
https://cdn.shopify.com/s/files/1/2958/6578/files/Obrazecvracila.pdf?2067342759047541204
blago pa vrniti v nadaljnjih 14 dneh. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. Artikli morajo biti nerabljeni, neodprti, nepoškodovani in zaželeno v originalni embalaži. Priložena mora biti original ali kopija računa, ki ga kupec dobi priloženega z dostavljenim blagom. Prodajalec ni dolžan sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo prodajalčevim splošnim pogojem poslovanja. Kupcu bo kupnina vrnjena v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe na transakcijski račun kupca. Kupec je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa.

Postopek menjave blaga:

V kolikor vam blago ne ustreza nam to sporočite na email info@zoebe.si in pripišite za katero blago bi želeli zamenjati. 

Paket bomo zamenjali na vašem naslovu istočasno z dostavo novega paketa, zaračunali pa vam ne bomo nobenih dodatnih stroškov.

Postopek vračila blaga brez zamenjave:

V kolikor želite naročeni artikel vrniti, morate le tega oddati na pošti in ga poslati nazaj na naš naslov (ZOEBE, izdelava unikatnih oblačil, Barbara Lavrič s.p., Vikrče 35E, 1211 Lj-Šmartno). Predhodno nas o vračilu obvestite na email naslov info@zoebe.si in poslali vam bomo točna navodila za vračilo in izpolnitev obrazca za vračilo kupnine. Vračilo kupnine običajno opravimo najkasneje v roku 8 dni od prejema paketa.

 5. PRETEKLA NAROČILA

V kolikor opravite registracijo in s tem ustvarite svoj nakupovalni račun, lahko v vsakem trenutku pregledujete vaše pretekle nakup, spreminjate osebne podatke, geslo in druge podatke, ki ste jih vnesli ob registraciji.

6. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Prodajalec se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Prodajalec bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla. Spletne strani in trgovine ima prodajalec zaščitene s tehničnimi in organizacijskimi ukrepi proti izgubi, uničenju, dostopu, spreminjanju in širjenju vaših podatkov s strani nepooblaščenih oseb, kljub redni kontroli vaših podatkov ni mogoče popolnoma zaščititi. V primeru novosti boste na vaš email naslov prejeli obvestilo o novostih. V kolikor se s tem ne strinjate, nas o tem obvestite. Kupec ima pravico do brezplačnih informacij o vseh svojih podatkih in tudi, če je potrebno, do zaprtja in izbrisa teh podatkov. Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na elektronski naslov prodajalca.

7. ZGODOVINA NAKUPOV

Prodajalec je dolžan kupcu na njegovo željo posredovati podatke o kupčevih preteklih nakupih. Kupec zahtevo pošlje prodajalcu preko elektronske pošte ter posreduje podatke o kupcu, tako da lahko prodajalec nedvoumno določi kupca in najde kupčeve pretekle nakupe. Prodajalec ima pravico pred posredovanjem podatkov o preteklih nakupih preveriti resničnost identitete kupca. Prodajalec je dolžan podatke posredovati kupcu najkasneje v roku osmih dneh od prodajalčevega prejema kupčeve zahteve z vsemi potrebnimi podatki za poizvedbo.

8. KOMUNIKACIJA S KUPCEM

Prodajalec bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

- jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila

- pošiljatelj bo jasno razviden

- različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih

- jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,

- željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo prodajalec izrecno upošteval. Ob naročilu ste izrecno dovolili, da vam prodajalec lahko pošilja oglasna in druga obvestila. Če tega ne želite več, se morate odjaviti, kar lahko storite tudi preko elektronskega poštnega naslova prodajalca.

9. VARSTVO OTROK

Oglasna sporočila bodo jasno razvidna (upoštevajoč starost) in jasno ločena od iger in tekmovanj. Vsaka komunikacija, namenjena otrokom, bo primerna njihovi starosti in ne bo izkoriščala zaupljivosti otrok, pomanjkanja izkušenj ali občutka lojalnosti. Prodajalec ne sme sprejemati naročil od nekoga, za katerega ve ali sumi, da je otrok, ne da bi za to imel izrecnega dovoljenja njegovih staršev ali skrbnikov. Prodajalec brez izrecnega dovoljenja njihovih staršev ali skrbnikov ne sme sprejemati kakršnihkoli osebnih podatkov, ki zadevajo otroke. Prav tako prodajalec tretji osebi ne sme izdajati podatkov, sprejetih od otrok, izjema so starši oziroma skrbniki. Prodajalec ne sme ponujati prostega dostopa do izdelkov ali storitev, ki so škodljive za otroke.

10. ODVEZA ODGOVORNOSTI

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da prodajalec ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil dostop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

11. STVARNE NAPAKE

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake v zakonskem roku (2 leti) za prijavo stvarnih napak 2 meseca od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči preko elektronske pošte, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo. Prodajalec mora na obvestilo o stvarni napaki odgovoriti najkasneje v roku 8 dni.

Potrošnik lahko po lastni izbiri zahteva: odpravo napake ali vračilo denarja plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo za nov brezhiben izdelek ali vračilo plačanega zneska.

12. PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Prodajalec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže po elektronski pošti. Pritožbe oddajte pisno po elektronski pošti na naslov prodajalca. Naslov prodajalca je naveden v točki 14. Prodajalec bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V nasprotnem primeru je pristojno sodišče, ki je krajevno pristojno za stalno prebivališče naslovnika. Naše podjetje ne priznava nobenega izvajalca IPRS. V primeru nesporazuma lahko zahtevo za izvensodno poravnavo podate na tej spletni povezavi:https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL. To storitev lahko uporabite samo, če prebivate v EU in če ima vaš trgovec sedež v EU.

14. PODATKI PODJETJA

ZOEBE, izdelava unikatnih oblačil, Barbara Lavrič s.p.

Vikrče 35E

1211 Ljubljana-Šmartno

SI56 1010 0005 7269 668

Davčna številka: 35650931

Zavezanec za DDV: ne

Matična številka: 8320268000

Datum vpisa subjekta v register: 20.11.2018